2013. augusztus 15., csütörtök

A blogom díjai írótársaktól

Sziasztok! :)

1. Díjam:

Avellana (Ebony) Morasstól kaptam ezt a kis kérdőívet - díjat, amit még sosem kaptam, ezért nagyon megköszönöm, és szívesen válaszolok a kérdésekre. :)

11 embernek én sem tudom tovább küldeni, de akinek tudom, elküldöm! Elvileg így kellene csinálnom:

- Írj magadról 11 dolgot
- Válaszolj a jelölő 11 kérdésére
- Tegyél fel 11 kérdést
- Küldd tovább 11 embernek

Szóval... :) 11 dolog magamról:
1. Az a legnagyobb álmom, hogy egyszer filmet készítenek valamelyik regényemből, és hogy ebben még részt is vehetek!!
2. Imádom a mayákat és az aztékokat! Egy csomó feljegyzésem van róluk, a kultúrájukról, és a nyelvükről is.
3. Hiszek az előző életekben, abszolút spirituális beállítottságú vagyok.
4. Általános iskolában két fiú osztálytársammal hónapokig terveztük, hogy világjárók leszünk és eljutunk a Kókusz-szigetekre. :D
5. 12 éves voltam, amikor Budapestről Szentmártonkátára költöztem, azóta is itt lakom.
6. Gyerekként erősen álomvilágban éltem, ez a jó szokásom enyhült, de a mai napig tart...
7. Van két tesóm.
8. Vizöntőként makacs vagyok, kicsit különc, és amit eltervezek azt megvalósítom.
9. Kiskoromban, amíg nem tudtam írni, képregényeket rajzoltam.
10. Körbe akarom utazni a világot.
11. Imádok biciklizni

Kérdések és a válaszaim:

1. Ki a jelenlegi kedvenc énekesed?
- Az egyik első számú kedvencem a Depeche Mode.
2. Van olyan személy akiről rendszeresen mintázol karaktereket?
- Vannak múzsáim, akikről A vonzerő rabjai-ban mintáztam a szereplőket. A Menage-zsal ugyanez a helyzet, ebben ténylegesen valós szereplők vannak, elváltoztatott nevekkel. A Menage történetének egyik alapját is valós szituációk ihlették.
3. Van ami nagyon nyálas, érzelgős: pl. film vagy zene és mégis ennek ellenére imádod?
- A Twilight! :D Szeretem a filmet is, de könyvben azért jobb. Főleg az utolsó rész!
4. Melyik híres színpadi szerepet játszanád el? (Pl. Julia, Hamlet stb.)
- Én inkább rendezni szeretnék... egyszer...
5. Ha felkérnének vállalnál filmszerepet, mondjuk egy kosztümös drámában?
- Maximum statiszta szívesen lennék, és ha lehetőség adódna rá, akkor csakis kosztümös, történelmi filmben, vagy akár fantasyban, egy olyan Gyűrűk urához hasonlóban! Azt nagyon bírnám! :D
6. Színész/színésznő, akit a példaképednek tartasz?
- Nagyon tetszik, hogy Mel Gibson eredeti nyelven beszélő történelmi filmeket rendez. Az Apocalypto verhetetlen!!!
7.Miben követed őt? (öltözködés esetleg világnézet stb.)
- Követném!! :D Talán majd egyszer részt vehetek egy ilyen film készítésében!
8. Mondj egy könyvszereplőt akivel szívesen kötnél barátságot!
- Nem tudom, ezen még nem gondolkodtam...
9. Mi az ideálod, világos északi típus vagy inkább a sötétebb déli?
- Kreol bőr, hosszú fekete haj... hát... ez nagyon a gyengém... Indián, vagy ázsiai beütéssel! Tehát inkább nyugati és keleti. :)
10. Ha történetet írsz, karaktereket alkotsz, akkor saját magadból merítesz, vagy megpróbálsz tőled teljesen eltérő személyiségekkel "dolgozni"?
- Is-is. Mindkettő igaz. Szívesen választok olyan személyiséget, aki tőlem merőben eltérő, vagyis teljesen az ellentétem. Egy ilyen szereplőn keresztül az ember átélheti azt, amit akármilyen okból kifolyólag képtelen az életben. Ez nagyon érdekes, mert olyan, mintha belebújnál más bőrébe.
11. Volt már, hogy azt érezted, valami önmagát írta, hogy te csak a tollat fogtad?
- Sokszor volt ilyen!

Az én kérdéseim a jelölteknek, akiknek a neve lent lesz olvasható:

1. Mikor kezdtél el írni?
2. Mi a célod az életben?
3. Benne lennél egy film forgatásban? Ha igen, milyen típusú filmben szerepelnél, akár statisztaként?
4. Milyen műfajú regényt írsz jelenleg?
5. Számodra mi lenne az álom munka, amit csinálnál legszívesebben?
6. Miből merítesz ihletet a regényeidhez? ( álmok, megtörtént események...?)
7. Hallgatsz zenét írás közben, vagy a csendet szereted?
8. Mi a csillagjegyed?:)
9. Ha elkap az ihlet, mennyi ideig vagy képes írni és csak írni?
10. Összesen hány regényt írtál már meg készre?
11. Verseket is írsz?

Benett
Benya Tünde 
Morwen 
Valentine



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése