2014. augusztus 3., vasárnap

Kaptam egy blogos díjat!

Sziasztok!
Eden Ambré írótársamtól kaptam  a következő díjat, amiért nagyon hálás vagyok, és ezúton is nagyon köszönöm!

Aki díjat kap, annak ezeket a szabályokat kell betartania:

- Írd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj a tíz kapott kérdésre!
- Írj tíz kérdést és küldd tovább a díjat tíz kiválasztott személynek!

Tíz dolog magamról:

1. Nagy gondban vagyok, amikor tíz dolgot kell írnom magamról, mert ilyenkor mindig leblokkol az agyam. :D

2. Valójában férfi vagyok, és a Selina Olivieri csak egy álnév.

3. Vicceltem, nőnemű vagyok, bár kiskoromban fiú szerettem volna lenni.

4. Egyébként a regényeimben jobban szeretek férfi karakterek bőrébe bújni.

5. Minden regényemben felbukkan legalább egy kreol bőrű, hosszú fekete hajú férfi.

6. Van egy olyan sztorim, ami egy rágcsálók lakta, általam kitalált világban játszódik. Az alapötlet onnan jött, hogy régebben több aranyhörcsögöm is volt egyszerre, akiknek természetesen mindnek volt neve. Elképzeltem milyenek lehetnének, ha emberibbek lennének. Felruháztam őket személyiséggel, és egyéb tulajdonságokkal, és történeteket találtam ki a szereplésükkel. Egy kicsit őrült vagyok, tudom...

7. Habár imádok olvasni, csak nemrégiben kezdtem el feltölteni a könyvtáramat vörös, illetve arany pöttyös könyvekkel. Nekem is az az egyik álomképem, hogy egyszer a saját regényemet látom majd köztük. Eddig On Sai, Szurovecz Kitti és Simone Elkeles könyveit szereztem be.

8. Évek óta nem nézek TV-ét, mert szerintem lebutítja az embert, és tudat alatt rosszat tesz. Filmeket, sorozatokat csakis az interneten keresztül nézek idióta reklámok és negatív hírek nélkül.

9. Jelenleg az X-aktákat nézem. :)

10. Kiskoromban egy időben rettegtem a viharoktól, mert féltem a gömbvillámtól. (Hála az égnek sosem láttam egyet sem.)

A kapott, tíz kérdésem és válaszaim:

1. Miért érzed szükségét, hogy blogot vezess?
- Mert szerintem ez is hozzásegíti az írót ahhoz, hogy eljussanak az irományai másokhoz. Szerintem nagy segítség a blog. Mint egy tök ingyenes weboldal, anélkül, hogy az ember fizetne a tárhelyért. Meg amúgy is nagyon tetszik ez a blogosdi.

2. Melyiket olvasod szívesebben:  papír alapú könyv, vagy e-book?
- Én könyvpárti vagyok. Meg van a feelingje a könyveknek, amellett, hogy az illatukat is szeretem.

3. Tudsz repülni álmodban?
- Nehézkesen. Valamit mindig tennem kell, hogy a levegőben tudjak maradni, rúgkapálni a lábammal, közben hajtani magam előrefelé a karommal.

4. Milyen stílusú zenét szeretsz?
- Mindenfélét meghallgatok (kivéve a mulatósat...) De mind közül kiemelném a Depeche Mode-ot.

5. Mi a kedvenc ételed?
- A pizza és a Brassói.

6. Van valamilyen fóbiád?
- Nincsen, viszont ha egy magas helyen állok, ahol tudom, hogy alattam mélység van, nem merek fölfelé nézni egy még magasabb valamire. Ezt álmomban sem merem megtenni.

7. Társasági ember vagy, vagy inkább introvertált?
- Mindig is introvertált voltam, régebben túlságosan is.

8. Ha kapnál egy időgépet, melyik három évbe utaznál el, és miért pont oda?
- Megnézném az egyiptomi kort, mert az nagyon érdekes és vonz a titokzatossága, a mayák és aztékok korába, mert vonz az egész kultúrájuk és ők maguk is, illetve megnézném milyen volt az élet a vízözön előtti időkben.

9. Van olyan rossz szokásod, amiről szeretnél leszokni?
- Igen, a folytonos előre idegeskedésről.

10. Volt már olyan pillanatod, amikor úgy érezted, túlcsordulsz a boldogságtól?
- Ilyesmit az váltott ki belőlem, amikor elküldték postán az első könyv változatú regényem próbapéldányát, még akkor is, ha nem volt a regény mindenben tökéletes, nekem az olyan volt, mint amikor egy ember álma valóra válik.

Az én kérdéseim:

1. Milyen műfajú regényeket írsz?
2. Mennyi volt a legrövidebb idő, ami alatt meg tudtál írni egy regényt?
3. Bele szoktál vinni a történeteidbe valós személyeket, akikről a karaktereidet mintázod?
4. Hogyan szeretsz írni? E/1. személyben, vagy inkább E/3. személyben?
5. Szívesen írsz és tudsz olyasmiről írni, aminek a témáját előre megszabják neked?
6. Szoktál jegyzeteket és vázlatot készíteni a regényedhez?
7. Szereted az animét?
8. Előfordult már, hogy álmodban zenét hallasz, vagy olvasol?
9. Hiszel a természetfelettiben?
10. Mi lenne az álommunka, amit szívesen végeznél, még ha az lehetetlennek is tűnik?

A díjat tovább küldöm:

Boonie T. Müller
Benett
Benya Tünde
Marosi Katalin


5 megjegyzés:

  1. Tévé és gömbvillám detto. :O :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha! Nem mellesleg a brassói a másik kedvenc kajám a bolognai spagetti mellett, és a 7. pont is stimmel. :D

      Törlés
    2. Nem mondod? :O :D Majdnem ikrek vagyunk! XD Egyébként viccet félre téve, ez tök érdekes! :D

      Törlés