2013. szeptember 15., vasárnap

Menage - Az álarc (befejező rész)


Megkaptam a befejező rész próbapéldányát! Az átolvasás és ellenőrzés folyamatban van. :)
Íme, egy kis részlet belőle:


"- Azt akarom... azt akarom, hogy...
- Adel - mondta Sly atya, komoran -, gyermekem, légy szíves, ne követelőzz.
- De atyám! - hápogta.
- Uram - mondta Sly, Alejandrora nézve -, azt javaslom, hallgattassuk el.
- Persze, az talán jó ötlet...
Alejandro alig fejezte be a mondat végét, Sly atya természetes és egyszerű mozdulattal elővett a reverendájából egy pisztolyt, és lelőtte Adelt, akinek torkán akadt a szó, és a hisztériától rángó arca egyszeriben kisimult, meglepett, csodálkozóvá változott át, ahogy fönnakadt a szeme, és összeesett, ott, a lábunk előtt. Pillanatok alatt elsötétedett alatta a bordó szőnyeg, ahogy elöntötte a szivárgó vére.
Az egész bazilikában metsző csend követte a pisztoly éles dördülését, amelynek hangja mintha sokkal hosszabban visszhangzott volna a hatalmas falakról. Senki sem mozdult. Egyetlen felháborodott, döbbent hördülést sem lehetett hallani. Egy lélegzetvételt sem. Bennrekedt minden hang, ahogyan Adelban, akinek csupán az ábrázatán látszódtak a benne átszáguldó, utolsó érzések és gondolatok. Az, hogy erre nem számított. Ahogyan mi sem.
Alejandronak sikerült megtörnie a csendet.
- Sly!! - kiáltott föl - Sly! Te lelőttél egy embert!
- Mert te mondtad, gyermekem.
- Én nem mondtam ilyet, te nagyon barom!! - ordította Alejandro. Sly nem érezte magát kellemetlenül, sem kínosan, se nem ijedt meg "Camilo-tól".
- Uram, mindig erre gondolsz, amikor valakire azt mondod, hallgattassuk el. Folytathatjuk a szertartást?
- Ne nézz oda, Emily! - mondtam gyorsan, mert észbe kaptam, hogy a jövendőbeli gyerekem a hulla mellett áll, és nézi."

9 megjegyzés:

  1. Tiszta szívből gratulálok neked kedves Selina !!!

    VálaszTörlés
  2. Csodásan megírt részlet volt, bár beleborzongott a hátam a lövöldözős jelenetbe - és ez jelenti azt, hogy szuperül írsz! Csak így tovább, és ne add fel egy álmod se! :)
    Sok sikert kívánok! :'-)

    VálaszTörlés
  3. Bocs, hogy itt kérdezem, de a Vonzerő rabjai első része mikor jelenik meg??? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és ez a rész, Az Álarc mikor jelenik meg? Mennyire vagy a javítással? :D

      Törlés
  4. Köszi szépen! :) A Vonzerő rabjai első részére még kell várni, szerintem januárra meg lesz. :) Az álarc javításával lényegében kész vagyok, szerintem két hét múlva már "piacra lesz dobva". ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, ez nagyon jó hír!
      Apropó, úgy érted, hogy januárra meg lesz jelenve?

      Törlés
    2. Ja, és köszönöm szépen, hogy tettél fel képet ide a blogra a próbapéldányról! :D

      Törlés
    3. Én köszönöm az érdeklődést!! :) A megjelenés attól is függ, hogy a regénypályázaton hogy szerepel a Szürkék, ha legalább a harmadik leszek, rákapcsolok, és valamilyen úton módon az első rész már biztosan meg lesz januárban. Még hogyan, azt nem tudom, de nagyon bizakodó vagyok. :)

      Törlés